گشایش دفتر مرکز آزمون دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1394/12/8 | 

 

به گزارش روابط عمومی، با حضور رئیس، هیات رئیسه و جمعی از استادان و مدیران دانشگاه، مراسم گشایش دفتر مرکز آزمون دانشگاه خوارزمی روز سه شنبه 4 اسفندماه ساعت 15 در محل این واحد واقع در طبقۀ سوم ساختمان ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

    دکتر سبحان اللهی رئیس دانشگاه ضمن تبریک گشایش این مرکز اظهار داشت: با توجه به محدودیت های عمر و مسئولیت، باید با استفاده از امکانات موجود، تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه دانشگاه و سطح علمی آن به عنوان اولین مرکز آموزش عالی کشور با توجه به رقابت بین دانشگاه ها، به کار ببریم. رئیس دانشگاه افزود: دانشگاه پتانسیل های خوبی دارد و باید برای ارتقای برند و رنکینگ دانشگاه از آن استفاده شود و گشایش این مرکز، قدمی موثر و بایشته برای رسیدن به این مقصد است و ابزار خوبی برای جذب دانشجو به شمار می آید.

     سپس دکتر کامران احمدگلی، مدیر گروه زبان های خارجی، ضمن خیر مقدم به حاضران، گزارشی از فعالیت های سخت افزاری، نرم افزاری، اعتباری و اجرایی (پی گیری مصوبۀ هیات امنا) ارائه کرد.

    آنگاه دکتر هاشمی، رییس مرکز آزمون زبان با تشکر از حمایت های بی شائبۀ ریاست و سایر مسئولان دانشگاه در کمک به شکل گیری و گشایش این مرکز، چشم انداز بسیار خوبی برای آن پیش بینی کرد و همکاری و همدلی استادان گروه زبان های خارجی را برای تقویت و توسعۀ این مرکز ضروری دانست.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 6471 بار   |   دفعات چاپ: 792 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر