مراسم تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه خوارزمی مراسم تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1396/12/21 | 

مراسم تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه خوارزمی دوشنبه 21 اسفند ماه با حضور ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه; مراسم تقدیر از دانشجویان برتر ، روز یکشنبه مورخ 96/12/20 در سالن ابوریحان دانشکده ادبیات تهران با حضور ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر سبحان اللهی ، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی آقای دکتر کیوانی ، معاون دانشجویی و فرهنگی آقای دکتر تهامی ، مدیرحمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی آقای دکتر محمدی و سایر مسئولین دانشگاه برگزار گردید.
در این مراسم پس از قرائت قرآن و اجرای سرود ملی ، آقای دکتر محمدی ضمن تقدیر از دانشجویان برتر گزارشی در خصوص فعالیت ها و افتخارات انجمن های علمی دانشجویی و جشنواره حرکت ارائه نمود. وی افزود : در سال آینده دانشگاه خوارزمی میزبان جشنواره بین المللی حرکت خواهد بود .
سپس آقای دکتر کیوانی ضمن تشکر از حاضرین در مراسم یکی از محورهای اصلی سیاست دانشگاه در سال آینده را ارتقاء کیفیت که عنصر اصلی آن دانشجو می باشد اعلام نمودند.
ایشان بیان کردند : یکی از پارامترهای مهم در دانشگاه تربیت و هدایت استعدادهای درخشان می باشد ، که این امر با تاسیس باشگاه استعدادهای درخشان در دانشگاه تحقق یافته است.
در ادامه مراسم ریاست دانشگاه با اشاره به اینکه هر فعالیت شاخص و ارزنده ای که در دانشگاه اتفاق می افتد توسط دانشجویان و اساتید است، تاکید نمود" این دو قشر جایگاه بسیار ویژه و ارزنده ای در دانشگاه دارند" و خدمت به دانشجویان برتر علمی و فرهنگی را حائز اهمیت دانست.
ایشان خاطر نشان کرد : این هویت دانشگاه است که به دانشگاه اعتبار می بخشد و یکی از بحث های کلیدی در سال آینده را بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس دانشگاه بیان کردند.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از دانشجویان برتر تقدیر به عمل آمد./ قارلقی

 

مدیریت فرهنگی و اجتماعی




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 12833 بار   |   دفعات چاپ: 1012 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر