بازدید دکتر حسن بیگی از مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه بازدید دکتر حسن بیگی از مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه

 | تاریخ ارسال: 1401/5/27 | 

دکتر علی حسن بیگی سرپرست دانشگاه خوارزمی ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در دیدار از مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می کنیم ظرفیت علمی خود را  در اختیار رفع نیازهای مطالعاتی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، دکتر علی حسن بیگی سرپرست دانشگاه خوارزمی به اتفاق هئیت همراه از مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری بازدید کرد و در دیدار خود با دکتر سید مهدی پاکذات رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری بر اصل همکاری علمی این دو نهاد تاکید کرد.
دکتر حسن بیگی ادامه داد: دانشگاه خوارزمی به عنوان قدیمی ترین دانشگاه کشور با ظرفیت بالای علمی آمادگی کامل دارد تا در راستای رفع نیازهای پژوهشی این مرکز گام های موثری را بردارد.
وی افزود: در مباحث اقتصادی به خصوص تربیت دانش آموختگان اقتصاد اسلامی و متخصصین تراز سازمان برنامه به صورت گسترده می توانیم کمک رسان مرکز و سازمان برنامه و بودجه کشور باشیم.
در ابتدای این دیدار دکتر سیر مهدی پاکذات ضمن معرفی مرکز گفت: ما به عنوان رابط سازمان برنامه و مراکز علمی از هرگونه یاری علمی در هر سطحی استقبال می کنیم و این نوع هم افزایی ها را باید به فال نیک گرفت.
وی ادامه داد: با فهم مشترک از مزیت های علمی طرفین به بهترین شکل می توانیم در ماموریت های تخصصی خود همراهی و همگامی داشته باشیم.
وی در خاتمه افزود: مرکز آمادگی دارد آخرین یافته های علمی دانشگاه در حوزه برنامه ریزی و بودجه ریزی در قالب نشست های تخصصی به سمع و نظر سیاست‌گذار برساند. لذا امیدواریم در پس این تلاش و همکاری فاصله دانشگاه و مرکز پژوهشی را در کشور کمتر کنیم.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 802 بار   |   دفعات چاپ: 85 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر